LID

WORDEN

BELANGRIJK!

Vanwege grote toename in leden de afgelopen periode, heeft Oirschots Rijvereniging en Ponyclub de Toekomst momenteel een ledenstop. De lessen zitten vol en de bakbezetting is groot op dit moment.

U kunt zich op een reservelijst laten plaatsen door een mail te sturen naar penningmeester@oirschotsrijvereniging.nl

Het bestuur

Enthousiast geworden en wilt u zich aanmelden als lid van onze vereniging? Onderaan deze pagina staat een link naar het aanmeldingsformulier. Vult u dit in en geef het af aan één van de bestuursleden of in de manege.

Inscannen en mailen naar penningmeester@oirschotsrijvereniging.nl mag ook.

Hebt u vragen, of wilt u eerst een kijkje komen nemen, bijvoorbeeld tijdens de lessen, loop dan gerust eens in de manege binnen. Praktisch elke avond is er een groep aan het lessen en zijn er bestuursleden in de manege aanwezig om u te woord te staan.