Abonnement

De kosten bedragen € 250,-- per jaar per combinatie (ruiter/paard).

Op vertoon van het verstrekte pasje kan toegang tot de manege verkregen worden.

Reglement

• Het gebruik maken van de oefenhal is uitsluitend van toepassing buiten reguliere lestijden en wedstrijden, dan wel evenementen van alle gehuisveste verenigingen. Een overzicht hiervan is te raadplegen op onze website.

• Het dragen van een helm of veiligheidscap is te allen tijde verplicht.

• Men is zelf verantwoordelijk voor het schoon achterlaten van de accommodatie.

• Het achterlaten van mest en/of het schoonmaken van een paardentrailer/ vrachtwagen is verboden.

• Abonnementhouder zal zich loyaal en correct gedragen tegenover mede- gebruikers en toeschouwers in het algemeen.

• Op verzoek moet men te allen tijde aan het bestuur, dan wel leden van de rijvereniging (dit i.v.m. sociale controle) het verstrekte pasje kunnen tonen.

• Bij het longeren en/of rijden van onstuimige en schichtige paarden zal men altijd op gepaste wijze rekening houden met eventuele mede-gebruikers van de accommodatie.

• Men zal altijd de gebruikelijke veiligheid voor zowel de abonnementhouders en overige aanwezigen in acht nemen!

• Voor het openen van de poort en rijhal kan men een sleutel in bruikleen krijgen waarvoor € 25,-- statiegeld berekend wordt.

• Men is zelf verantwoordelijk voor het openen en sluiten voor de accommodatie.

• Men dient zich strikt te houden aan de regels die zijn vastgesteld in het veiligheids- certificaat voor manege’s en verenigingen, e.e.a. t.z.t. na te lezen op de site van Oirschots Rijvereniging.

• Men dient zich strikt te houden aan het huishoudelijk reglement van de vereniging Dit reglement is na te lezen op onze site bij Algemeen reglement